Du är nu vid innehållet

Hur behandlar ni min personliga information?

För att kunna behandla en beställning eller skriftlig kontakt med dig behöver vi spara en del personlig information om dig. På sidan personuppgifter kan du läsa om hur vi behandlar din personliga information.

Hur betalar jag när jag handlar i er webbshop?

Du kan betala med kredit- eller betalkort via DIBS betallösning. DIBS erbjuder förstaklassiga betallösningar för att motverka bedrägeri och granskas årligen av VISA och MasterCard.

Vad händer om jag ångar mitt köp?

Enligt distansköplagen gäller din ångerrätt (ångerfristen) under 14 dagar. Ångerfristen börjar löpa dagen efter du tagit emot varan. I ditt meddelande till oss måste det klart framgå att du ångrar dig.

Du hittar mer information om distansköplagen här »

Hur lång är leveranstiden?

Vid normal arbetsbelastning hanterar vi din beställning inom en till två arbetsdagar. Den levereras till dig eller ditt utlämningsställe beroende på PostNords arbetsgång. Vid onormal arbetsbelastning, röda dagar, etc., tar det någon dag extra.